מש"צים
נושא חם

מסע מחש”ל – מש”צים מקיף ח’ אשדוד בשביל ישראל (מס’ 5)

מש"צים פלוס מלווים את מקיף ח' אשדוד זו השנה החמישית במסע בשביל ישראל

מה זה מסע מחש”ל?
מסע מחש”ל זה ללכת כל שנה 50 ק”מ ברצף על שביל ישראל.
כל פעם מהנקודה בה סיימנו בשנה הקודמת ולסיים בשנת 2033 את השביל במפרץ אילת עם קבוצה ענקית של מש”צים ובוגרים של מקיף ח’ אשדוד.

מסע מחש”ל זה לדעת שהמשפחה שהייתה המשפחה השנייה שלך בתיכון לא מתפוגגת ולפחות פעם בשנה אתה פוגש אותה לזמן איכות של 3 ימים. בוגרים ומש”צים נפגשים, מדברים וכולם ביחד קולטים את החדשים שהצטרפו.
מסע מחש”ל זה להיות מש”צ צעיר ולראות את שכבת י”ב מובילה את המסע ואת הבוגרים שנמצאים שם תמיד בשביל לעזור.
מסע מחש”ל זה לדעת שגם אם אתה רואה אנטנה גבוהה באופק, בסוף אתה תגיע אליה ולא תוותר כי כשלא מוותרים כאן גם לא מוותרים במקומות אחרים.

מחש”ל מספר 5 הסתיים אתמול.
אז השנה סיימו את המחש”ל החמישי ומאחורינו כמעט רבע משביל ישראל שמתוכם 52 קילומטרים בשלושת הימים האחרונים.
יצאנו לדרך 60 חבר’ה. 45 מש”צים מכיתות ט’ עד יב’, 12 בוגרים מגיל 18 שרק סיימו תיכון ועד הבוגר הוותיק ביותר,שני שחגג 28 במסע עצמו.

מסע מחש”ל – אני נופל וקם | צילום: מש”צים מקיף ח’ אשדוד (מתוך פייסבוק מש”צים פלוס)

חוץ מזה 3 בנות שירות, 2 בפועל ואחת במיל’ וכמובן מורי השל”ח.
שכבה יב’ שמובילה את המסע בחרה לתת לו את השם “נופל וקם” ואכן המסלול הקשה והחום הרב יכלו לגרום לנו ליפול אבל בעזרת נחישות הקבוצה והערבות ההדדית תמיד קמנו.
התחלנו בצומת המוביל, עלינו וירדנו את הכרמל וסיימנו במצפה עופר המשקיף לחוף הכרמל.
כבר מחכים למחש”ל הבא שיתחיל במצפה עופר ויסתיים בחוף בית ינאי.

מס”ע מחש”ל החמישי | צילום: מש”צים מקיף ח’ אשדוד (מתוך פייסבוק מש”צים פלוס)