העשרהמידע

סושי

מטרות:
שהחניכים ילמדו על מקור הסושי, דברים חדשים על המאכל ויהנו

ציוד דרוש:
אין

משך פעילות משוער: 7 דקות
כמות מודרכים: מינימום 4
כמות מדריכים מומלצת: 1


פתיחה (דקה):
המדריך יסביר שהדרכה זו הולכת להיות שונה ומיוחדת על סושי.

גוף (4 דקות):
המדריך יבקש שני מתנדבים שימחיזו את דבריו.

המדריך מספר: “לפני כשבעים שנה שני ילדים האחד מיפן והשני מיוון החליטו ללכת לסאמר-סקול בבריטניה.
הילדים התחברו והפכו להיות חברים מאד טובים. יום אחד החליטו היפני החליט שהוא רוצה ללמד את חברו היווני את המאכל המוכר לו מהבית הסושי.

היפני החל בהכנות הרולים והרטבים והכין מגש ענק כמו בביתו. חברו היווני לא התחבר לסושי המקורי ולכן החליט מאותם המרכיבים אך עם תוספות שונות להכין סושים חדשניים ומקוריים.
חברו היפני התנגד אך ראה שזה טעים לחברו ואפילו למשפחתו ולכן החלו לפתוח מקום קטן בו אוכלים סושי “מערבי וחדיש ואיתו סושי מקורי. וכך עצם הגיע הסושי מיפן למערב”

סיום (2 דקות):
המדריך יבקש שלושה מתנדבים שימחיזו לקבוצה בפנטומימה את המשפט שקיבלו.

  • הסושי מאכל יפני
  • צורת הסושי המקורי היא מעוגלת וארוכה (רול)
  • את הסושי אפשר לטבול במטבלים מגוונים בטעמם
  • בסושי נכלל אורז, אצה, ירקות ודקי

המדריך יחזור אחרי כל פנטומימה שבקצרה על המשפט וירחיב בנושא.

ממליצים לקרוא גם..
Close
Back to top button
דילוג לתוכן